آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-394- دلم، دلم، دل، پاره پاره‌م.

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۲ ب.ظ

آدم فکر می‌کنه توی کتابا و فیلما برای این‌که بتونن داستان رو کش بدن همه‌چیز رو سخت می‌کنن. آدم فکر می‌کنه همه‌ی این تعلیق‌ها، همه‌ی این ندونم‌ها مال تو داستانه و نویسنده می‌خواد یه طوری وانمود کنه که هیچی در قطعیت کامل نیست چون برای هیچ‌کس باورپذیر نیست این‌طور زندگی در تعلیق جواب و قابل‌تحمل باشه و چطور ممکنه کسی در چنین درامایی باشه و بتونه درس بخونه یا کار کنه، یا بخنده و زندگی کنه. اما حقیقت اینه که زندگی واقعی همینه، پر از چالش. پر از دلتنگی و قوت و ضعف‌های بی‌پایان. واقعیت زندگی همینه. لحظه‌ای تماما امید و لحظه‌ای تماما شک. اما پایان رنجی که می‌بریم امید هست؟ سحر گفته بود.

  • آسو نویس

نظرات (۲)

  • مهدی ­­­­
  • رنجی که میبریم پایانی نداره. هدف تموم کردن کتابه نیست. هدف لذت بردن از همین معلق بودن و تجربه کردنشه.

    پاسخ:
    ولی می‌دونی از رنجش کم نمی‌کنه.
  • محمدعلی ‌‌
  • «اما حقیقت اینه که زندگی واقعی همینه»

    چیزی که با خوندن چند خط بالا هی می‌گفتم و وقتی رسیدم بهش گفتم دقیقا!

    واقعا از دور عجیبه با این همه تعلیق و شک و خستگی و رنج و چالش، درس می‌خونیم و کار می‌کنیم. من از دستم در رفته روزهام. حس می‌کنم توی یه سیالی از مسئله غوطه‌ورم و دیگه نمی‌فهمم زمان رو. اینقدر از هر طرف یه چالشی هست که دیگه نمی‌دونم باید چیکار کنم واقعا. انگار که یه رودی باشه که فقط داره من رو می‌بره جلو و هیچ ایده‌ای ندارم اون جلو چه خبره؟ یه دشت سبزه یا یه آبشار خطرناک؟

     

    + کامنت بی سر و تهی شده :))

    پاسخ:
    نه اتفاقاً اصلا بی سر و ته نیست!
    ولی همینه . یه کله‌خری‌ای توشه در واقع:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی