آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-393- جای تو خالی. جات خالی.

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

جای تو خالی عزیز دلم. جای تو پیش من خیلی خالی.

 

دلم تنگ می‌شه. تحمل می‌کنم. دلتنگی دستشو می‌ذاره رو گلوم. می‌ره تو چشمام. میاد توی سینه‌م، قلبم رو زخمی می‌کنه و بعد خنجرش رو می‌کشه تا توی ریه‌م و بعد آروم میاد توی دستام. تبدیل به ضعف می‌شه و من دیگه جونی برای نفس‌کشیدن ندارم. مضطرب و کلافه می‌شم. بداخلاق می‌شم. مضطرب می‌شم. خشمگین می‌شم و گریه‌م می‌گیره. من دلم برات تنگ می‌شه و دیگه چیزی ازم باقی نمی‌مونه.

 

پ.ن: جای تو خالی. جات خالی. هرجا که هستی، با بالی که می‌سازی با رویاهات، پرواز کن با رویاهات.

|آهنگ جای تو خالی-او و دوستانش|

 

بهار با تو بودن ها چه شد؟ پاییز دلتنگی است

کجایی صبح من؟ شام ملال انگیز دلتنگی است

کجایی ماهی آرام در آغوش اقیانوس؟

به من برگرد! این دریای غم لبریز دلتنگی است

اگر چیزی به دست آورده ام از عشق، می بخشم

غزل هایی که خود سرمایه ی ناچیز دلتنگی است

در آن دنیا برای دیدنت شاید مجالی شد

همانا مرگ، پایان سرورآمیز دلتنگی است

نسیمی شاخه هایم را شکست و با خودم خواندم:

بهار با تو بودن ها چه شد؟ پاییز دلتنگی است

 

سجّاد سامانی

  • آسو نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی