آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-380- روز چهارم: مکان‌هایی که دوست داری ببینی

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۰۱ ب.ظ

بیشتر از این‌که دلم بخواد مکان‌های خاصی رو ببینم به این فکر می‌کنم که با کی دوست دارم اونا رو ببینم. من هیچ‌وقت بلد نبودم تنهایی خوش بگذرونم. لحظات محدودی بودن که احساس کردم چیزی در من اتفاق افتاده و تنها بودم اما تنهایی انتخاب همیشگیم نیست. واسه‌ی همین انگار دلم خواست برم دنبال متروکه‌ها، دنبال جاهایی که هیچ‌کس ازشون خبر نداره و یه هو تو مسیرت پیداشون می‌کنی. کوچه‌های تنگ و باریک و تصاویر ناآشنای آشنا. توی هر جا که باشم. یه جایی توی شمال، یه جایی توی جنوب، حتی بیرون از این مرز. احتمالا دلم می‌خواد برم و کنجی رو پیدا کنم که بتونم شخصی‌سازیش کنم و بگم این‌جا همون جاییه که مال منه و بعد اون مکان رو مثل یه راز با خودم حمل کنم. 

  • آسو نویس

نظرات (۲)

  • یاس ارغوانی🌱
  • چقدر از دل من بود این پست :))

    این چالشه؟ خیلی جالبه :)

    پاسخ:
    اره یه چالش‌ه و هر روز درباره به موضوع مشخص باید بنویسی
  • یاس ارغوانی🌱
  • چقدر جالب :)

    از کجا شروع شده؟ من میتونم بنویسمش؟

    پاسخ:
    من توی یه کانالی دیدم
    اره میپشه نوشت
    شما هم می‌شه همین مدلی ادامه بدین و درباره هر روزی که موضوعش هم مشخصه بنویسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی