آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-229- همیشه من یه بارم شما

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ب.ظ

این بار شما برام حرف بزنید.

یه چیزی بگید، هر چی.

خصوصی یا عمومی..

 

  • آسو نویس

نظرات (۱۵)

  • محمدعلی ‌‌
  • هوا خیلی خوب و سرده! آلودگی هم خیلی رفته بالا. میانترم‌ها هم شروع شدن. و خلاصه، همه‌چی داره جدی جدی خطرناک میشه :|

    درس و دانشگاه چطوره؟ خوش می‌گذره؟ :)

    پاسخ:
    آ ماعم میان‌ترمامون شروع شده.
    و یکیشو دادیم.
    درس و دانشگاه هم می‌گذره.
    فعلاً هم احساس تعلق آ‌ن‌چنانی‌ای ندارم نسبت بهش.

    اممم سلام خوبی؟

    من دارم واسه کنکور انسانی می خونم

    توصیه ای نداری؟

    پاسخ:
    سلام محدثه:*
    چطکری بچه‌ی من؟:* دلم برات تنگ شده بود:(*
    ببین من خی‌لی خودم تو فاز کنکور نبودم=)))می‌دونی که.
    تنها چیزی که بلدم و می‌دونم جواب می‌ده همون ماجرای اینه که ریزه به ریزه بخونی.و یه‌هو همه‌ی انرزیت رو نذاری.
    چون به سال تحصیلیه و بعد عید کنکور انسانی خیلی مهم‌تر می‌شه.
    الآن تمرکز کن روی چیزایی که بلد نیستی که بادشون لگیری.
    چون بعد عید موقع دوره به مشکل می‌خوری.

    دلم برات تنگ شده. دوست دارم بشینیم و درباره یه موضوعی جدی حرف بزنیم -خارج از گاسیپ تایم و این داستانا🙄🙄🤦🏻‍♀️-.(و این چیزی‌ه که دلم می‌خواد و لزوما اون‌قدر اتفاق نمی‌افته)

    کمتر تباه باش و بیا ببینمت. :((

    همین دیگه.

    پاسخ:
    اه آره منم همه‌ش دلم می‌خواد با یکی جدی باشم.
    می‌دونی انقدر رفتم تو این فاز که همه‌چیو به شوخی برگزار می‌کنم که دیگه توانایی جدی شدنم رفته.
    میام پس یه روزی به جای گاسیب جدی و زیبا باشیم.

    نه که بگم از شوخی و اینا خسته شدما، نه؛ ولی به اون جدی حرف زدن‌ه احساس نیاز می‌کنم.

    منتظرت‌م. 😌

    پاسخ:
    می‌فهمم می‌فهمم.

    اینکه کوتاه می‌نویسید باعث میشه حوصله‌م بکشه نوشته‌هاتون رو بخونم :)

    شما رشته‌ی دانشگاهی‌تون چیه؟

    پاسخ:
    ممنونمم.
    انسان‌شناسی.

    چه رشته‌ی متفاوتی!

    احتمالاً خودتون هم متفاوت هستین و متفاوت فکر می‌کنین.

    به هر حال موفق باشید

    پاسخ:
    نمی‌دونم متفاوت بودن تعریف محسوب می‌شه با چی.
    اما مچکرم:))

    خیلی خوشحال شدم منو یادته 😊

    منم زیاد تو فاز کنکور اینا نیستم 😅

    یه سوال بپرسم ؟

    چی شد نرفتی ادبیات بخونی؟

    راستش واسه این می پرسم که خودم خیلی ادبیات رو دوست دارم اما شک هم دارم.‌.

    پاسخ:
    بیا برات ویس بدم.

    اگه خودتون بدونید که چی میخواید و بهش علاقه داشته باشید خوبه...

    پاسخ:
    متوجهم:))

    داشتم کامنتا رو نگاه می‌کردم و دیدم گفتی ویس می‌دی؛ کجا می‌تونی بهش ویس بدی؟ 😭 با کدوم نت؟ 😭

    پاسخ:
    بعد این‌که نتا وصل بشه:))))
    ما همه‌چیمون قطعه جز نت دانشگاه.

    آها😒 خب می‌گفتی وقتی وصل شد 🤦🏻‍♀️

    بیا بریم خوابگاه/دانشگاه زندگی کنیم تا نتا وصل شه😭😭😭

    پاسخ:
    موافقم موافقم

    سلام من همیشه دوست داشتم از نزدیک با شما صحبت کنم

    البته الانم دارم از نزدیک صحبت نمی‌کنم

    فقط خواستم بگم شما خیلی زشت هستین^^

    پاسخ:
    ممنون شایاجوونن

    عجب شانسی دارم من :)))))

    میشه ویست‌ رو آپلود کنی لینک بفرستی؟

    البته دردسر داره :(

    خیلی دوست داشتم حرفات رو بشنوم امیدوارم زودتر اینترنت درست بشه :(

    پاسخ:
    من خودمم تله اینام وصل نمی‌شه
    وصل بشه مب‌فرستمت جوجه

    خیلی غمگین کننده ست که اینجا تنها جاییه که بهم احساس متصل بودن به دنیا رو می‌ده =)) 

    پاسخ:
    و همینم به زور داریم:(

    سلام آبنبات پرتقالی من.منم خوبم خداروشکر:))تا نتم وصل شد میدونی دیگه اولین جایی که میام کجاست.اونور رو چک کردم نبودی بیا زود.

    پاسخ:
    آهه سلامم فروغ💙💙
    دی‌اکتیو کردم اون‌ور رو.
    به خاطر یه سری چیزایی که حالمو بد می‌کرد اون‌جا
    اما برمی‌گردم و ماعچ بر تو که می‌خونیم:**

    میدونم من. 

    مراقب خودت باش ماچ به دل مهربونت🌻❤

    پاسخ:
    اهه ماعچچچپچ:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی