آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

-301- کلمه‌ها آدم رو وسط معرکه تنها می‌ذارن.

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ب.ظ

-راه درون‌رفت از این گودال سیاه اینه که خودتو بندازی توی عمل‌گرایی، بهش فکر نکنی، لذت فکر کردن رو از خودت بگیری. این رو سحر بهم گفت، گفت فکر کردن زیاد برای کسی خوبه که در طول روز وقتی برای خودش نمی‌ذاره و یه بار می تونه مفصل بشینه و درباره خودش و اتفاقاتش فکر کنه اما برای کسی مثل تو که ذهن‌گرائه نشستن و فکر کردن مثل سرکشیدن سم مهلکه. حقیقت اینه که من گاهی هر روز یه لیوان ازش رو سر می‌کشم.

-«وقتی هست مردمم و وقتی نیست می‌خوامش».

-فقط سعی کن روی پای خودت وایستی. برای تکیه دادن، برای قدم برداشتن هیچ‌کس نمی‌تونه برات پا بشه، نهایتاً می‌تونه «هم‌پات» بشه و «من توی این قضیه فقط نمی‌خوام آسیب ببینم». این چیزیه که به فاطمه گفتم. من فقط نمی‌خوام آسیب ببینم.

 

 

 

  • آسو نویس

-300- حس ناکافی بودن

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ب.ظ
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۲
  • آسو نویس

-299- درک فردی مفاهیم

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

صرف درک فردی یک مفهوم وقتی که نتونی به دیگران انتقالش بدی بیشتر از هیجان فهمیدن و درک، تو رو اذیت می‌کنه به خاطر این ناتوانی. این‌جاست که ایده‌های تو قابل انتقال نمی‌شن و برای انتقال مفهوم و ایده‌ت نیاز داری یک واسطه قرار بدی و خب همین واسطه باعث می‌شه بسیاری از فرصت‌های گفت‌و‌گو با دیگران رو از دست بدی. 

چی از این برای صاحب ایده ترسناک‌تره؟ هیچی.

  • آسو نویس