آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-108- با عشق ممکن است تمامِ محال‌ها..

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

ارْحَمْ ذُلِّی وَ فَاقَتِی وَ فَقْرِی وَ انْفِرَادِی وَ وَحْدَتِی وَ خُضُوعِی بَیْنَ یَدَیْکَ وَ اعْتِمَادِی عَلَیْکَ وَ تَضَرُّعِی إِلَیْکَ

رحمت آر بر خوارى و ندارى، و تهیدستى من، و بر تک بودن و تنهایى و فروتنى من در برابرت، و بر اعتمادم بر تو، و زارى‏ ام به درگاهت

/بخشی از دعای ام داوود/

پ.ن : عنوان از فاضل نظری


  • آسو نویس

نظرات (۶)

بیشتر از این‌جا گذر کنید، خوشحال می‌شیم.😒
پاسخ:
عروسی بچه‌هاتون جبران کنیم
اوف.
عاشق شدی؟
پاسخ:
اون که من همیشه عاشقم=))
ولی این سری داستانش فرق می‌کنه.
این جمله هم گذاشته بودم برای ی وقتی ولی طاقت نیاوردم.
خیلی عاشقی. معلومه

پاسخ:
پنج اردیبهشت آزمونه
می‌بینم که تاریخ آزمون بعضیا معلوم شده.🚶
+از نفس خود عروسی خوشم نمی‌آد، داری می‌گی بچه‌هاتون؟ :|
پاسخ:
خیلی از این جمله خوشم میاد=))
+آخ تاریخ آزمون..آخ
***
می میری با من شخصا صحبت کنی؟!
پاسخ:
ببخشید:-"میام حرف می‌زنم:-"
لامذهب چرا + و خط بالاش رو برعکس کردی تو جواب دادنت؟ 😑
پاسخ:
خلاقیت به خرج دادم بی لیاقت=))))دارم حیف میشممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی