آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-107- خودِ آرمانی

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

یه متن بلندبالا نوشتم که قرار بود پستش کنم اما الآن ترجیحم اینه که یه چیز دیگه‌ای رو بنویسم.

دلم می‌خواد تمامِ امروز رو ثبت کنم و سه ماهِ دیگه با یه خاطره خوب برگردم سرش.واقعا دلم می‌خواد اینو..امروز بیشتر از هر روز دیگه‌ای آرزو کردم.بیشتر از هر روز دیگه‌ای دلم قنج رفت..کاش روزامون روشن باشه..خی‌لی روشن.

یک ساعت و نیم حدودا حرف زدیم و خندیدیم و استرس گرفتیم و تهش با یک عالمه حال خوب باقی موندیم..امروز بیشتر از هر وقت دیگه‌ای مصمم شدیم..نمی‌دونم چی گفتیم از شدت حس و حالای مختلف..

فقط این جمله رو یادم نمی‌ره که گفت می‌خوام تاریخو تکرار کنید..و تمام روزِ اول دوره رو برامون تفسیر کرد..آخه لعنت بهت بچه!لعنت بهت که آرمانام رو در تو می‌بینم!و این حجم از نزدیک بودن خودِ آرمانیم بهم امید می‌ده..

پ.ن : روزی هزاربار این جمله رو دوره می‌کنم که مگر می‌شود آرزوهایمان از سرنوشتمان جدا باشد؟

پ.ن : نشونه‌ها رو باور می‌کنم..خدایا واقعیشون کن..

  • آسو نویس

نظرات (۵)

هوی پایین‌تر از سطح متوسط فرهنگی 😒  یاد بگیر برا ابراز علاقه نگی لعنت بهت =)) :| 
من غیرتی شدم الان

امیدوارم سه ماه دیگه جفتمون خوش‌حال باشیم.
پاسخ:
هیچی به اندازه لعنت حسمو بیان نمی‌کرد
ببخشید:-"
+وای منم واقعا امیدوارم!
زشت کریه‌المنظر بی‌ریخت😒
پاسخ:
باز که تو رم کردی=)
ای بی تربیت
کی بهت اجازه داد آرمانای توت رو ادیت کنی؟!
تو باید همیشه آرمانا رو توت ببینی لعنتی! چظور تونستی به توت خیانت کنی؟!
نکنه رفتی سراغ خیار مجلسی؟  گوجه گیلاسی؟ خدا مرگم بده نکنه زغال اخته...

خب با اجازتون بعد از خبر دادن به توت مذکور گورمو گم کنم . =))
پاسخ:
دلممم خواستتتتتت چی‌کارررر دارییییی=))))
+فقط میخواستی آبروی منو ببری آره؟=))
بی رویا مردن یعنی تنهای تنها مردن.
هی دختر! قراره برسیم به اونی که رویامونه.
پاسخ:
هر شب کابوس می‌بینم..از ترس..

ما که باشیم ای تو ما را جان جان؟ 
مطمئن باش در کنار این بخش‌هایی از رؤیاهات که تو زندگی من به واقعیّت گره خورده‌ن٬ یه کارهایی هم هست که فقط از دست خودت ساخته‌س. برو براشون. :)
پاسخ:
همینه‌همینه‌قطعا.کاش عوض خیال‌پردازی و رویاپردازی یه کم بیشتر بخونم که می‌خونم حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی