آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-104- معجزه‌ی امید

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

《...برعکس آدمایی که زیاد باهاشون ارتباط ندارم و نمی‌تونم رنگشونو تشخیص بدم برام عجیبه که تو جزو آدمایی هستی که با این وجود که نمی‌شناسمت زیاد و بهت نزدیک نیستم رنگت برام مشخصه..یه سبزی با دایره های خاکی اکلیلی..》

《...اوایل بدم می‌اومد ازت اما اگه بخوام امسال رو ثبت کنم از بهترین اتفاقاتش دوستی با تو رو می‌نویسم..》


+بوی بهبود ز اوضاعِ جهان می‌شنوم...

پ.ن : سه ماه طول کشید ولی شد اونی که باید..
  • آسو نویس

نظرات (۷)

تازگیا اصلا کامنت گذاشتنم نمیاد .
ولی .
خوشحالم برات ! :)
پاسخ:
نذار..هر وقت حرفت نیومد نذار جدا:*
+ولی دیدی شد؟:)))
بح بح بح
پاسخ:
کسی که غلط املایی از من می‌گرفت ببین به چه چیزی گرفتار شده=))
این رفیقا خیلی نابن . خیلی !بمونن برات !
+ خداروشکر :]
پاسخ:
نولویِ من:*بوجی موجی:*
دوثتتت دارم
منم همینطور :)
با وجود اینکه نمیدونم چی شد کلا
پاسخ:
دلیل نمی‌خواد دوثت داشتنت
بهت گفته بودم میشه! چون لیاقتشو داشتی.
میدونی که آدما همو جذب میکنن. حتی اگه یکی قطب شمال باشه و یکی قظب جنوب.دنیا یه جوری میچرخه که برسن به هم آخرشم. حتی با کلی دوری.
پاسخ:
کاش بهتر از اینم بشه..
بابا از ته حلقت که بیاد می‌شه بح بح بح با ح جیمی
پاسخ:
خبالا توجیه نکن=)
عه
عه
امروز بحث این جواب کامنتت به عطیه بود =)))))
+ممنون از مشترک مورد نظرِ خاموش!😒
پاسخ:
من تا هشت شب کلاسم=)گوشیمو خاموش میکنم=))تو عید خلوت شم میتونم پاسخگو باشم=)
تازشم چی میگفتین دربارم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی