آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

آســـو

تا افق را نظاره خواهم کرد

هوا که آرام شد به خوشحالی هایمان فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دنیا جای عجیبی است،هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در عین حال همه چیز قابل پیش بینی است.
مدام میدوی و میدوی و گاهی میرسی و گاهی هم نمیرسی...در بین راه زمین میخوری و بلندت میکنند...امیدوار میشوی و ناامید میشوی...پر و خالی میشوی...
با آدم هایی روبه رو میشوی...که هیچ کدامشان شبیه هم نیستند و دقیقا شبیه هم هستند،دنیا مکان عجیبی است...پر از تعادل است و تعادلی ندارد...

بایگانی
نویسندگان

-96- چه عدد خوبی

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ب.ظ

خلاصه سه ماهِ گذشته:

فرهنگ منو تبدیل به یه آدمِ صبور و منضبط و با اعتماد به نفس و ریسک پذیر کرده.

پ.ن: به موقعش این سه ماه رو کامل مینویسم که یادم بمونه خی لی چیزا رو.

پ.ن : یه معلمی داشتیم میگفت آدم تو فشار به آدم منظبط تبدیل میشه..

  • آسو نویس

نظرات (۵)

به به چه خوب!
البته فک کنم منضبط باشی خیلی بهتر باشه
پاسخ:
عه چرا شبیه معلما کامنت میذاری:(
بعدشم مگه از ریشه نظم نیست؟خی لی سر نوشتنش شک کردم
عه کجام شبیه معلماست؟! تو که می‌دونی رو املاها حساسم چقدر. 🚶🚶🚶
ریشه‌ش ض ب ط ست. باب انفعال.
یه معین داشته باش تو گوشی‌ت این‌جور مواقع سرچ کن توش :-؟
پاسخ:
بابا معلما این مدلی کامنت میذارن=))))
بعدشم معین ندارم میشه برام بفرستی؟ :-"
  • غزاله جوجو
  • تا خوندم اومدم بگم بچه منضبط باش بعد دیدم قبلِ من زحمتشو کشیدن=))D:
    فک کنم همه به سهم خودمون به فرهنگ مدیون باشیم.مدیون آدمهایی که تو زندگی از نود و پنج  به بعدمون داریم و مدیون تمام اتفاقات ریز و درشتی که چه خوب و چه بد برامون سازنده بودن‌.امیدوارم قدرشو بیش تر بدونیم و نگاهمون رو از یک دبیرستان سطحی ازش تغییر بدیم=))
    +:باشد که .....
    (این دیگه خصوصی بود ولش کن)
    پاسخ:
    بیا ببین کی اومده اینجا=)))
    عطیه همیشه زحمت املاها رو میکشه=))
    همه حرفای تو حیاط:*
    سوالم این‌ه که چگونه المپیادی و انسانی‌ای هستی که «ط» به اون بزرگی رو می‌بینی و از حروف اصلی فعل حسابش نمی‌کنی و می‌گی مگه ریشش فلان بهمان!
    البته، یادم نبود شماها کتاباتون خالی‌ه..🚶
    پاسخ:
    بابا من آبروی المپیادیا رو بردم رسما=)))ببینم میتونین شماها آبروی منو ببرین.چرا تلاشامو نادیده میگیرین که دارم سعی می کنم درست بنویسم؟
  • شایا قاف
  • بچه رو اذیت نکنین. تا همینجاشم که ننوشته « منُ تبدیل ب ی آدمه خ منظبطه صبوره با اعتماد بنفس ک میخاد ریسک پزیر شع کردع » جای شکر داره :))))
    پاسخ:
    به خدا اینا نمیفهمن ..من خیلیی تلاش میکنممم
    تو برام میمونی شایا😎
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی